פחד ברחובות • הכלבים שמטרידים את תושבי בית שמש

דוד לזר 2 Comment on פחד ברחובות • הכלבים שמטרידים את תושבי בית שמש
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מזה זמן רב שישנם קבוצות של כלבי ענק המשוטטים משעות הערב המוקדמות ובמשך כל שעות הלילה בשכונות רבות בעיר בית שמש וכן באזורי התעשייה של העיר, תושבי שכונות, חפציבה, סלונים, רמה א' ורמה ג' פנו מספר רב של פעמים למוקד העירוני בכדי שאלו יבואו בשעת אמת ללכוד את כלבים אלו, התושבים ציינו שכלבים אלו מפחידים מאד את תושבי השכונות ילדים ומבוגרים. ידיה של העיריה היו די כבולות ולא נמצא פתרון לבעיה שהלכה וגדלה לממדים גדולים.

בפעילות לשכת פניות הציבור שבלשכת חבר מועצת העיר ישראל סילברסטין כונסו לדיון פורה בנושא בשבוע שעבר כל מי שיש לו יד ורגל בתחום, היו בדיון, מנהל הלשכה הווטרינרית השפלה וההר – ד"ר צביקה בנאור, רופא ווטרינר רשותי מטה יהודה ובית שמש – ד"ר עמוס ברזילי, מנהל מרחב מרכז יחידת הפיצוח משרד החקלאות – מר' חנוך יחיא, מנהל מוקד משולב בעירייה – מר' משה כהן, הלוכד העירוני – מר אשר פרנקו.
שוטטות כלבים - סיור בשכונות

חברי הדיון החשוב ציינו דאגה רבה מפני מפגע בראותי זה וסיפרו שישנם מספר תושבים מהעיר שהגיעו ללשכת הבריאות המחוזית בכדי לקבל זריקה אחרי נשיכה שהם קיבלו בגופם. בנוסף צוין הטראומה שעוברים מותקפים אלו והצורך במציאת פתרון הולם לבעיה

בתום הדיון הפורה ירדו כל המשתתפים יחד עם סילברסטין לסיור בשטח, בשכונות מהם הגיעו תלונות על הכלבים, בשטח דנו המשתתפים איזה דרכי פועלה ניתן לעשות, ישנם דרכי פעולה שאולי יעילים אבל בעייתיים בגלל הסביבה העירונית ובעיות חוקיות, כדי שבכל זאת יוכלו להתגבר על הקשיים יש צורך בווטרינר נוסף בעירייה ואכן אושר הכנסת ווטרינר זמני עד למכרז קבוע בעניין .

בתום הסיור עשו סיכום על דרכי הפעולה כדי למגר את התופעה מהשורש, כמו כן הוסיפו המשתתפים שחלק משיטוט הכלבים נובע בגלל אי הטמנת אשפה ליד בנייני המגורים ודיברו על כך שצריך להגביר את מודעות התושבים לסגור את פחי האשפה ושלא ישאר שקיות זבל מחוץ לפחים או לא מוטמנים.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    אני גרה ברמה ג נורא מפחיד להסתובב בשעות הערב ובשבת .

  2. 1

    אני גם מתגורר ברמת בית שמש ג' וזה באמת נהיה פחד גדול לצאת לרחוב בלילה. כמויות של להקות כלבים ותנים מסתובבים חופשי. העירייה חייבת לעשות משהו.
    אפשר לקבל את הטלפון של הר' סילברסטין?